vacatures.ap.be

Service Coordinator

Algemene informatie

Plaats van tewerkstelling: 
Evere
Provincie van tewerkstelling: 
Brussel Hoofdstedelijk Gewest
Opleiding: 
WT - Elektromechanica - automatisering
Type: 
Job

Bedrijfsinformatie

Bedrijf: 
Endress Hauser
Sector: 
Hogere technisch (commerciële) profielen
Bedrijfsactiviteiten: 

De organisatie Endress+Hauser is een toonaangevende, wereldwijd opererende leverancier van oplossingen op het gebied van procesautomatisering. Het bedrijf ontwikkelt, produceert en verkoopt sensoren en systemen voor zowel productie- als logistieke processen in de procesindustrie. Deze producten vergaren, verzenden en verwerken alle gewenste procesinformatie. Met een kwalitatief en technisch uitdagend productgamma, ondersteund door een professionele service, helpt Endress+Hauser het concurrentievermogen van haar klanten te verbeteren. Aanvullend op de kracht van de eigen ontwikkelafdelingen werkt E+H samen met universiteiten, onderzoeksinstituten, zakenpartners en concurrenten. Tegelijkertijd vergroot het bedrijf continu zijn kennis van de industrie om die vervolgens weer te verspreiden onder zijn verkoop- en servicemedewerkers. Een uitgebreid netwerk van productiebedrijven, verkooporganisaties en vertegenwoordigingen geven Endress+Hauser wereldwijd een sterke aanwezigheid. Het bedrijf dankt zijn goede reputatie aan de competentie, creativiteit en betrokkenheid van zijn medewerkers. E+H draagt zorg voor een uitstekend werknemersklimaat, toont verantwoordelijkheid voor de maatschappij en het milieu en is commercieel succesvol. Ben je gepassioneerd door procesautomatisering en werk je graag in team met een open werksfeer en een sterke teamgeest? Dan zijn we op zoek naar jou om de hooggekwalificeerde en enthousiaste teams te versterken als Service Coordinator (m/f). Dit met het oog om door te groeien naar een managementpositie in een periode van 5 jaar.

Uitgebreide informatie

Omschrijving vacature: 

De Service Coordinator is tewerkgesteld in ons kantoor te Evere en is verantwoordelijk voor de coördinatie van de aftersales serviceactiviteiten binnen Endress+Hauser.

Hij/Zij werkt samen met een team van Field Service Engineers en zorgt ervoor dat onze klanten een correcte en aangepaste service wordt verleend. De Service Coordinator heeft een algemene technische kennis van onze instrumenten om de klanten technisch te kunnen adviseren en ondersteunen.

Je fungeert als contactpersoon aftersales in de afdeling Services, binnen ons kantoor, voor klanten uit een bepaalde regio.
Je werkt nauw samen met de verkoopafdeling uit deze regio.
Je neemt alle nodige beslissingen om ervoor te zorgen dat onze instrumenten bij de klant de rol vervullen waarvoor ze werden aangekocht.
Je bent voor klanten het eerste aanspreekpunt en verzekert hierbij de technische helpdesk (telefoonservice) om de klanten technisch te ondersteunen.
Je doet de nodige werkvoorbereiding en houdt een overzicht bij van alle geplande activiteiten.
Je beheert de planning van de Field Service Engineers.
Je lost problemen op en verwerkt de klachten teneinde te zorgen voor een goede follow-up.
Je behandelt en volgt de servicerapporten en -dossiers op.
Je verleent advies en maakt offerten of voor services, dienstverleningen, onderdelen en wisselstukken.

Profiel: 

Je bent in het bezit van een hoger technisch diploma (elektriciteit, elektromechanica, of een gelijkwaardige ervaring. Een specialisatie in meet- en regeltechnieken of automatisering is een pluspunt.
Je spreekt vlot Nederlands/Frans en hebt een goede kennis Engels.
Je leert snel bij en gaat gemakkelijk om met veranderingen.
Je hebt doorzettingsvermogen en je bent actie- en resultaatgericht.
Je bent gemotiveerd en je bent administratief sterk.
Je hebt sterke interpersoonlijke vaardigheden en hebt een klantgerichte instelling.
Je kan goed overweg met MS Office toepassingen.
Je bent in het bezit van rijbewijs B.

Arbeidsvoorwaarden: 

Endress+Hauser biedt je een breed scala aan leer- en opleidingsmogelijkheden om je persoonlijke loopbaanontwikkeling in een internationale omgeving te ondersteunen.
Een aantrekkelijk loonpakket en interessante voordelen.
Een goede balans tussen privé en werk.
Cafetaria – plan (waardoor wagen, fiets, treinabonnement, … mogelijk is ).
Indien er voldoende potentieel aanwezig is, en dit ligt binnen je interesses; is het de bedoeling om na 4-5 jaar door te groeien richting een managementfunctie.

Extra informatie: 

Voelt u zich aangesproken door de functie? Neem dan snel contact op met ons.
We nemen zeker de nodige tijd om uw CV en motivatiebrief door te nemen om dan zo snel mogelijk een vervolgafspraak te kunnen plannen.
Uw gegevens worden met de grootste discretie behandeld.

* Deze procedure werd exclusief toevertrouwd aan Rialto Recruitment, daarom wordt het niet op prijs gesteld dat andere partijen onze klant rechtstreeks benaderen met kandidaten.

Meer informatie
Gwenn Van de Wal
+32 (0)3.443.04.84

Solliciteren

Beschikbaarheid vacature: 
31 oktober, 2019 to 15 januari, 2020
E-mail sollicitaties: 
gwenn@rialtorecruitment.eu
Plaats: 
Niel
Straat en huisnummer: 
Galileilaan 15
Postcode: 
2845
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.