vacatures.ap.be

Payroll & HR Administrator

Algemene informatie

Plaats van tewerkstelling: 
Antwerpen
Provincie van tewerkstelling: 
Antwerpen
Opleiding: 
GW - Sociaal werk
MC - Bedrijfsmanagement - Rechtspraktijk
Type: 
Job

Bedrijfsinformatie

Bedrijf: 
Search & Selection
Sector: 
Selectie- en rekruteringskantoor

Uitgebreide informatie

Omschrijving vacature: 

• Na een grondige inwerkperiode sta je in voor een vlotte, correcte en professionele personeels- en loonadministratie voor jouw klanten. • Je verzorgt de tijdige voorbereiding van de maandelijkse loonberekening en je bent verantwoordelijk voor een efficiënte verwerking en opvolging van de sociale documenten. • Tot jouw uitgebreid en gevarieerd takenpakket behoren tevens een deskundige service en adviesverlening aangaande uiteenlopende aspecten van personeels- en loon-administratie, compensation & benefits beleid, personeels-fiscaliteit en andere specifieke sociaaljuridische vraagstukken.
• Je toont je betrouwbaar en toegewijd in jouw vertrouwens-relatie met elke opdrachtgever. • Je bent nauwgezet en efficiënt in het beheren van jouw persoonlijke dossiers en administratie.
• Voor complexere zaken kan je intern terugvallen op ervaren collega’s. • Ook een uitgebreid netwerk van externe
(specailisten) specialisten en een actuele vaktechnische bibliotheek staan je als hulp-middelen ter beschikking.

Profiel: 

• Voor deze functie denken wij in de eerste plaats aan Masters of Bachelors met een oriëntatie in Sociaal Recht of Personeelswerk of met een eerste ervaring in payroll beheer of HR administratie.
• Ervaring is niet absoluut noodzakelijk. Wel belangrijk zijn jouw affiniteiten met en uitgesproken interesse voor diverse aspecten van het Sociaal- en Arbeidsrecht. • Je toont je in elk geval sterk gemotiveerd, leergierig en bereid je verder te vervolmaken en specialiseren. • Je bent een evenwichtig, stressbestendig en contactueel sterk persoon met een grote zelfstandigheid, klant- gerichtheid en zin voor detail en professionalisme. • Je bent snel vertrouwd met informatica tools en administratieve software.
• Een praktische kennis Frans is een bijkomende troef.

Arbeidsvoorwaarden: 

SODIBE biedt een boeiende en verantwoordelijke voltijdse of deeltijdse (4/5) functie in een moderne, professionele en aangename werkomgeving. Je kunt uitkijken naar een motiverend salaris met aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden. Je komt terecht in een tof en collegiaal team en in een gezonde en groeiende organisatie met werkzekerheid en leermogelijkheden.

Extra informatie: 

Onze opdrachtgever SODIBE is een een gereputeerd erkend Sociaal Secretariaat in Antwerpen. Met meer dan 65 jaar ervaring is SODIBE een betrouwbare dienstverlener voor kleine en middelgrote ondernemingen in diverse activiteitensectoren op de Belgische arbeidsmarkt. SODIBE is een onmisbare partner voor een complete loon- en personeelsadministratie, een professionele juridische begeleiding, kostenanalyse en informatie- en adviesverstrekking. Een toegewijd team van dossierbeheerders staat garant voor een gepersonaliseerde aanpak en een ondersteuning van werkgevers bij alle sociale en fiscale verplichtingen in elke fase van de arbeidsrelatie. Naast de maandelijkse loonsverwerking zorgen zij tevens voor o.m. loonsimulaties, loonadministratieve documenten en alle aangiftes naar de verschillende overheidsinstanties toe. Belangrijkste streefdoelen van het bureau zijn een voortdurende expansie met handhaving van een kwaliteitsgerichte en gepersonaliseerde servicerelatie met het bestaande cliënteel.
Ter versterking en uitbreiding van het team is SODIBE vandaag op zoek naar een betrouwbaar en bekwaam (M/V) :
PAYROLL & HR ADMINISTRATOR
SOCIAAL SECRETARIAAT

Solliciteren

Beschikbaarheid vacature: 
6 november, 2019 to 6 januari, 2020
E-mail sollicitaties: 
i.pierloot@searchselection.com
Plaats: 
Antwerpen
Straat en huisnummer: 
Amerikalei 213
Postcode: 
2000
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.