vacatures.ap.be

Hoofdverantwoordelijke boekhouding en crediteurenbeheer

Algemene informatie

Plaats van tewerkstelling: 
Mechelen
Provincie van tewerkstelling: 
Antwerpen
Opleiding: 
MC - Bedrijfsmanagement - Accountancy-fiscaliteit
Type: 
Job

Bedrijfsinformatie

Bedrijf: 
AZ Sint-Maarten
Sector: 
Gezondheidszorg

Uitgebreide informatie

Omschrijving vacature: 

Situering
De boekhouding verzamelt boekhoudkundige gegevens en verwerkt deze volgens de geldende richtlijnen teneinde een correcte balans en resultatenrekening te bekomen.
Crediteurenbeheer zorgt voor een tijdige en correcte verwerking van alle leveranciersfacturen binnen het ziekenhuis en voor het centrale magazijn

Functie
- Je staat in voor de continue efficiënte en effectieve organisatie van de dienst boekhouding en crediteurenbeheer met de toegewezen middelen en tools.
- Je betrekt alle mogelijke stakeholders zodat vernieuwing en innovatie van de processen geïmplementeerd en geborgd worden.
- Je bent verantwoordelijk voor het creëren van een efficiënt werkend personeelskader waar deskundigheid, klantgerichtheid en kwaliteit voorop staan.
- Je staat in voor zowel de beleids- als de HR-cyclus en dit in lijn met de missie, visie en strategische doelstellingen van AZ Sint-Maarten.
- Je werkt steeds in nauw overleg met stafmedewerkers en directie.
- Je neemt ongeveer 50% van je tijd ook actief deel aan de dagelijkse operationele activiteiten.

Profiel: 

- Je beschikt minimaal over een A1/Bachelor diploma boekhouding / fiscaliteit of gelijkwaardig door ervaring
- Je hebt minstens 5 jaar ervaring in het voeren van een volledige boekhouding, ervaring in de ziekenhuissector is een pluspunt
- Enkele jaren ervaring als leidinggevende is sterk aangewezen.
- Je hebt kennis zowel van de wetgeving als van de algemene en sectorgebonden boekhoudregels.
- Je hebt bij voorkeur ook basiskennis van de fiscale wetgeving en het vennootschapsrecht
- Je bent sterk in het aansturen en motiveren van medewerkers in functie van vooropgestelde doelen.
- Je kan onder druk werken en weet dan toch de juiste prioriteiten te stellen.
- Je beschikt over goede kennis van de basissoftware (zowel MS Office als domeinspecifieke pakketten).
- Je onderschrijft onze kernwaarden - openheid, respect, kwaliteit, ambitie en samenwerking - die de bouwstenen of het DNA van ons ziekenhuis vormen en waarmee we het verschil willen maken, in het belang van het welzijn van de patiënt.

Arbeidsvoorwaarden: 

- Voltijds contract onbepaalde duur.
- Indiensttreding in overleg.

Extra informatie: 

Meer weten over de inhoud van deze functie?
Neem telefonisch contact met Sabine Custers, directeur financieel en administratief departement, via het algemeen secretariaat 015/89.20.14

Solliciteren

Beschikbaarheid vacature: 
8 november, 2019 to 8 januari, 2020
E-mail sollicitaties: 
werkenbij.azsintmaarten@emmaus.be
Plaats: 
Mechelen
Straat en huisnummer: 
Liersesteenweg 435
Postcode: 
2800
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.